Monday, November 17, 2008

Anak Menteri Sosial Tak Terkata

Undian Gambar:

Mengikut Sumber, lelaki ini adalah anak kepada Datuk Seri Nazri Aziz. Bila dah kaya raya, duit dah banyak, bukan apa, duit rakyat lah katakan. Buang sana sini, Tuhan dan agama diabaikan. Biasalah segelintir orang-orang VVIP ni, agama tak diutamakan.. Nauzubillah..

Foto-foto ini tidak diyertakan siapa nama sebenar kepada anak Datuk Seri Nazri Aziz ini tetapi mereka punya wajah yang seiras. Sebahagian gambar wujud sejak tahun 2006 dan sebahagian lagi boleh dikatakan yang terkini.









Jangan Lupa Baca Yang Ini Juga..



4 Komen Pelawat:

ayunifauzan said...

mak oiiii...sosial nyer anak datuk ni....ni adalah sebahagian dari umat nabi muhammad yang dah lupa agama,,,,dunia hampir kiamat..

Anonymous said...

aku tak heran la anak dia (Nazri Aziz) tapi aku menyampah tengok gelagat BAPA dia dalam Parlimen, kes HAKIM KENA PECAT tahun 1988.Nampak sangat BAPA dia kurang membaca..

Anonymous said...

ORG MCM NI BOLEH JADI MENTERI,HANCUR NEGARA.CAKAP BERDEGAR PUNGGUNG PENUH TAIK

Anonymous said...

ingat bape la punya hensem anak datuk ni.aku pulak macam mana lelaki kaya byk duit gelar jutawan ke kalau muka pecah rumah tak layan aku.yg kaya kan bapak dia bukan nya anak nya so anak dia kire macam ikan kering la.pada aku tak heran la...