Sunday, November 02, 2008

Gambar Memey Suhaiza Suhaimi Norman Hakim Tangkap Khalwat

Undian Gambar:





Ini dia gambar Memey atau nama sebenarnya Suhaiza Suhaimi yang telah ditangkap khalwat bersama dengan Norman Hakim baru-baru ini. Untuk info korang yang tak kenal Memey nih, Memey adalah seorang pelakon yang telah menjayakan drama bersiri 12 episod, Lara Rindu Mahsuri di samping pelakon-pelakon hebat lain iaitu Norish Karman, Eman Manan, Sherry Ibrahim dan Kartina Aziz di TV3. Lakonan Memey biasa-biasa saje. Tapi muka dia lawa dan manis giler. Sejibik macam Foujiah Gous.

Pendatang baru tapi gossip pasti akan ada untuk menaikkan nama Memey. Selain gempar dengan kontroversi menjadi orang ketiga dalam rumahtangga Abby Abadi dan Norman, Memey juga pernah dikatakan lupa diri sedikit masa lalu. Sebabnya ada orang kata dia bergaduh dengan ibu saudaranya, Darling Ngasri yang membantu untuk menaikkan nama Memey dalam bidang lakonan. Macam kacang lupakan kulit. Kesian kat Memey masa tu… sebab dia kata, dia takdelah nak bergaduh. Kata Memey, sebenarnya itu hanya salah faham tapi pihak media yang membesarkan cerita tersebut. Memey dan Darling okay.

Gambar ini diambil ketika pelancaran drama Akukah Tanggang? dan Lara Rindu Mahsuri yang diadakan di Ole-Ole Bali, Sunway Pyramid… masa ini kami tengah gempar dengan tragedi Fasha Sandha diserang oleh media yang mahu memboikot Fasha.

Jangan Lupa Baca Yang Ini Juga..



22 Komen Pelawat:

Anonymous said...

huhuh tembam lorrr...
padan laaa norman hakim meleleh beb...
kakakakka

Anonymous said...

eee... bukannya cantik pun...

Anonymous said...

Ini rupanya pompan yg telah menggoncang kan rumahtangga org?? Haiii!! cik adik nape tak fikir dulu sblum membuat sesuatu.Tak ke awak sedih melihat anak dan isteri si Norman tu.Kalau pun nak cepat cari publisiti murah dgn cerita khalwat cari la jantan bujang.Ini cari laki org.Memey...perjalanan awak utk jadi artis masih terlalu jauh.Jgn dirosak kan dgn perkara2 yg mendtgkan dosa.Kalau saya jadi awak kan Memey..lupakan saja utk bergelar artis.Kerja makan gaji lebih afdal dari jadi artis murahan seperti awak.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

memang lah... org islam do kuotakan blh mengahwini 4 org.. tp ingat bukan digalakkan... jangan jadikan itu sebagai alasan 'BOLEH' kahwin... mmg memey ni sial dan sundal...

Anonymous said...

x ingat ke nasib anak2 mereka? anak norman? memey x sedar diri... pui!

Anonymous said...

nie pn slh c norman jg.. ikutkn nafsu sngt.. kn dah kantoi..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ish2...
muke bleh than cantik..
tp pikir la memey..
tuhan akan bg balasan nnt..
kat dunia ni pon awk akn npk..
kat akhirat nnt cam ne la kan..
insaf la wey...
dose besar tau runtuhkan msjid org..

Anonymous said...

memey2...pa crta ni?napa tak kluar bg penjelasan?takut kot..dosa tau runtuhkan masjid yg d bina.member i ni pn dlu minat dah tukar meluat..alahai..

Anonymous said...

memey!!!..i hate u..

Anonymous said...

wut goes around comes around wut goes up MUST come down one fine day...nowdays KARMA cepat jer berlaku...nak hidup bahagia di atas penderitaan org lain tak kemana...to abby..at least u should be thankful...apa yang jadi mungkin ada jugak kesalahan diri sendiri, jadi dugaan ini umpama menebus kesalahan yang lampau...jadi tak yah nak terlampau meratapi nasib..Allah sayangkan kamu sebab itu dia menguji tuk meningkatkan darjat kesabaranmu....kepada sume perempuan...zaman sekarang nie sometimes mmg kena jadi selfish tapi biarlah selfish tu tak buatkan insan lain menderita...

mys said...

apa yg baik tu dari Nya,yg buruk tu pn dari Nya jg tp atas kelemahan kita sbg hamba Nya. Janganlah kita mengambil jalan sehala dengan mengutuk kesilapan org lain tapi alangkah baik sekiranya kita sama2 ambil iktibar dan doakan mereka agar sentiasa diberi petunjuk. jgn ssekali kita mentertawakn kerana takut kesilapan itu akan balik pada diri kelak. Ingat kwn2, fikirkan hikmah disebalik kejadian ini terutama buat yg terlibat. Mgkn ada urusan dgn ALLAH yg terlupa diselesaikan....

Anonymous said...

Aisey Memey...Punya lah Jambu... Patut pon Norman terpedaya..Well What to do kan ..Life is Like a Box Of Chocolate...Dah nak jadi Artist top kan dah "meletop" hmmm ..nak kata kesian pon tak guna...Napalah buat kerja tak senonoh tu, kan dah kena tangkap...sebar satu Malaysia lak tu....Gini lah ...since you pon dah susah nak jadi artist terkemuka...(banyak producer takut nak ambik you berlakon , takut nanti filem dorang kena bend dgn pihak berkuasa),so i sugguest you jadi penoreh getah ajer lagi baik...Jgn pulak you nak cari publisiti kena tangkap basah kat semak nanti...!!!

Budak Laser!! (Kota Singa)

Anonymous said...

memey busuk!memey gedik!memey hapak!memey ktiak masam!.......
abby wangi!abby santik!abby harum!abby ktiak wngi!...

hate u memey!!
KALAU AKU JUMPA KO KT LUAR..............

AKU CIUM KETIAK KO!!NAK SGT NORMAN SI KETIAK BERKULAT 2...HUHUHUWWW.... WEEEKKK...

Anonymous said...

memey u r shit....cari lelaki lain la...kumbang bukan seorg..gatai nak mampus tu pasal...x syg diri ke...masi muda nak m'gatal...family pun sama....hanya nak kan harta & kemewahan org...x sedar diri...hate u so much....shit...shit like a dog...

n'way sabar abby...dugaan..good luck 4 ur future...

Anonymous said...

Hei! memey kemek pmpn jenis apa kau ni dgn senang je kau nk rampas hak org lain.Apa da kurang jantan bujang pat m'sia ni,da kemaruk sngt ke kau ni nk berlaki sampai kena tangkap khalwat.Bagus laa norman tu dpt kahwin FREE,bodoh umur baru 20thn cari la yg sama level ni yg da ada anak 3 yg kau tegilakan,harap kan muka si norman tu tkde la handsome sngt.Categori Medium ok laa,nape laa kau ni bodoh sngt baru je nama kau nk naik siang2 da hancur kan karier n masa depan sendiri.Patut kau tu bleh anggap norman tu mcm abg kau,umur baru setahun jagung da buat hal mcm2..jaga la ckit maruah diri,klrga.Nk kata kau lawa,kentot pun busuk juga lain laa klau wangi tu mungkin buat norman tersangkut kot..wei! 10x abby lg cun laa.INGAT! dgn apa yg kau da buat ni dgn meruntuh kan masjid org lain,sok lusa kau pasti akn dpt balasan yg sama juga.Jgn ingat balasan tu ALLAH nk kasi di akhirat n pat dunia ni pun anytime.Cuma kita manusia ni je yg mase tk sadar2 terlalu mengejar dunia nya hal sngt.Jgn tu jam baru kau menyesal Memey kemek dpt duda anak 3..kau blm dok serumah dgn norman blm tau perangai dia sbnr,blm tau mcmana hidup alam r.tgga.Ingat memey! nikmat bercinta,mabuk n kemaruk bercinta lain tp nikmat da msk alam r.tgga lain jd nya n yg indah2 semua nya hilang.Tu kau nk kena tau memey kemek..kau mase mentah lg jgn ikut kan nafsu.Memang laa org ckp yg haram tu selalu nya memang nikmat setan,terlalu ikut nafsu drp guna kan akal.If lebih kan nafsu jwb nya 'HANYUT' laa.

Anonymous said...

Hei! Memey kemek,bapak kau tu sakit otak kape? main ckp je tk fikir kan hati n perasaan org lain.Nape bapak kau yg da tk bleh tahan da kemaruk sngt nk bermenantu pelakon.Tk fikir yg kau anak nya da menconteng arang pat muka dia..tk ingat ke yg norman tu anak da 3 bkn nya bujang.Bapak mcm apa tu lebih penting kan glamour drp maruah anak dan klrga..Jgn nanti sok lusa anak kau pulak yg dijandakan sebab si norman da jumpa betina lain lak,jantan da biasa buat perangai mcmni n dgn mana2 betina pun dia akan buat.Kau dgn bapak kau yg mase tk sadar2,mcmana skrg si norman tu buat isteri dia abby mcm tu juga dia akan buat anak kau si memey muke kemek tu bila da kahwin anak da bederet nanti..ni balasan sama laa n tunggu dan lihat je la.Jgn tu jam norman yg bapak kau nk sngt jd kan menantu akn jd hantu.

Anonymous said...

Harap mekap tebal 10 inci jeh! Tuihhh!! Abby lagi cantik..Natural Beauty..

Xde ker Anugerah Artis utk kategori 'Betina Murahan' dan Jantan Sialan?

msti rakyat msia vote utk korg berdua..confirm! sesuai..

Buat Memey: pergi blk kampung Felda Johor ko tuh lg bagus!! dtg bandar jd betina jahiliah plak! memalukan RAKYAT JOHOR jer! inilah dia culture shock! monyet masuk bandar pun pandai bawa diri..

Rendahnya martabat ko memey!bagus lg pelacur dan bohsia kt luar tu..skurang2nya, dorg berbayar..yg ko? Insaflah sblm terlambat..

Korg berdua ni (Norman,Memey)memalukan industri seni M'sia je! menyemak!

Buat Abby: Sabar Kak Abby..I Love U!! All Malaysian really love u!!dont worry..be happy..campak aje dlm jamban jantan tak guna tu, then flush..bis citer..

"Perempuan baik hanya untuk lelaki baik", Norman ko X layak wat Abby!!blh blah..ko hanya layak wat betina murahan cam SUHAIZA SUHAIMI!
dahlah..ayos, amigos, berambus!

ebbysis said...

seyes..abby lg lawa...
udah2 la 2 memey..memeh..menyeh..
toksah la mnmbhkn dosa yg bekoyan2 2..da byk bukti la weh..
ikt sgtla ckp si norman 2...jgn kuakn statement nnt bercggh..
padahal statement die la yg xle pki..
(macm kate abby.."Tipu!..Tipu!..Tipu")

wat norman..xyahla nk berlakon lg skg..ko memg da mng award artis putar belit taun ni..

tgu n lihat jela..pe statement normn ni pasni..mest bercggh lagi kn?..kn?..kn?

Anonymous said...

aKu xTaW Ar..KaLaU Ar sI nOrMaN Tu x aMiK DiA NiH Jd bInI..LeLaKi mAnA aR Nk pUnGuT DiA Jd bInI...bEkAs oRg!!!!PeRaNgAi bUrUk!!!XdE AtI PewRuT!!!rUpA PuN x kEmAnA!!!! cUkUp pAkEj dIa SeBaGaI WaNiTa YaNg xBlEh D JaDiKaN BiNi!!! apalah nak jadi kau ni memek~

~CiK KiAh~

mi-ok said...

bknla..
nrman bkn artis putar belit..
die ckp bnar..
tapi die ingt die ckp kat myt da mati...
die ingt kite bodo..sng2 nk tpu..
kmi xbodola...
kami tau mne y btol...
abby tu comey da..
memey tu xde y spesel pon ak tgk..

mri pkat skong abby..truskn hdup abby!!!