Sunday, November 02, 2008

Norman Hakim Dakwa Ada Sabotaj Pihak Ketiga

Undian Gambar:

Dalam keterangan kepada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Norman Hakim mendakwa yang peristiwa tangkapan beliau bersama Memey Suhaiza, 20 adalah sabotaj dari pihak ketiga. Pihak JAIS akan menjalankan siasatan ke’atas dakwaan Norman Hakim ini sebelum kes khalwat mereka di’bicarakan.

Aku selalu dengar’lah kan orang-orang bercakap sebagai pesan untuk beringat sesama kita, jika lelaki & perempuan duduk berdua-duaan, pastinya ada ’sabotaj pihak ketiga’. Lu fikir sendiri’lah Norman Hakim.

Jangan Lupa Baca Yang Ini Juga..



5 Komen Pelawat:

leigh A said...

hahah pihak ketiga tu ada tanduk , hahaha, apa yng dibuatnya samai jam 2 pagi kat situ, pehtu p yorok pulak, hanya org yang salah je , yorok, rasa nya dah lama camtu, sbb tu orng komplen, tu la allah nak tunjuk satu malaya leh fikir. ada akal dan fikiran sure leh fikir, patut masa2 camtu diluangkan bersama anak dan bini yng dok pantang, kasi support. kalau nak ikut keje , sampai bila2 tak habis, masa bersama keluarga tu susah nak datang balik.entah apa2 la norman ni, memang patut abby mengamok dah diberi peluang, terang2 depan abby dia backing memey, mau la abby tak ngamok, abby tu ada air muka juga.nak luangkan masa pun tak reti macam mana nak kawin 2 hahhaa. sure tak leh belaku adil.nanti herot sebelah masak nak menjawab.

Anonymous said...

confirm norman bersalah, nampak gaya nya norman ni x serik2.. pandai2 la korang..

Anonymous said...

lbh baik jd gijolo aje le norman ni. dr berlaku curang

tiramisu said...

mmg dsr jntan haprak mmg camni,ingt org bodo kot,jais xyah siasat, org salah mmg cn2, cri alsn...trus rjam smpai mati jerk, da trg2 buat mksiat..

Anonymous said...

ala klu ade sabotaj pihak ke3 skali pn, awk tu xde otak ke nk pkr yg pi dok ngan pempuan br 2 je tu pesal. bini ngan ank2 kt umah xtau nk jage.sibuk nk amik memey jd adk angkt konon.skang kn dh trangkat.dihrp abby brsaba xyah nk pkr lg psl laki yg x reti diuntung tu.bg peluang x tau nk hargai.mmg x pnh serik.