Sunday, November 02, 2008

Pernikahan Aziz M.Osman Tidak Sah Kerana Terlupa Tempoh Edah (Cerai Lagi!)

Undian Gambar:

Al-kisahnya, ustazah yang bernikah dengan pengarah popular kita, Aziz M.Osman adalah janda. Itu bukan masalah yang membawa kepada pembatalan pernikahan mereka. Yang menjadi masalah adalah pernikahan itu di’jalankan semasa ustazah tersebut masih dalam tempoh edah.

Aziz yang tidak tahu menahu hal ini sehingga’lah baru-baru ini dan khabarnya selepas mereka pulang dari berbulan madu di Bali, Indonesia. Haa, kalau termengandung si ustazah, satu keharuan lain pula timbul. Ada ustaz-ustaz yang mahu jawab situasi begini?

Apapun, Aziz M.Osman sudah pun memfailkan penceraian terhadap ustazah tersebut. Itulah, sebagai pengajaran lain kali ye, ingat-ingatlah tarikh mula & habis edah anda, jangan sampai jadi begini.

Jangan Lupa Baca Yang Ini Juga..



1 Komen Pelawat:

Anonymous said...

Kesian cik duda kita yg sorang ni.Tu la kelam kabut sgt nak kawin.kan da kena tipu.Dgn ustazah pulak tu.Ustazah skarang pun bukan nya semua yg btul.Title je.Mentang2la nak kawin dgn selebriti.Untung2 dapat gak tumpang glamor.Haiii!! cik kak tak kan tak tau hukum hakam agama.Tak sabar nak jadi menantu Afida S ke..hahahaa.Nanti da jadi menantu makcik tu baru tau best ke tak.Seangkatan dgn menantu2 dia yg dulu2..